2009-02-04

Nog har Kurt insett att Bollnäs ALDRIG är för litet för att lära känna nya människor! Och är det inte konstigt att man bor så många människor under samma tak utan att knappt se varandra? "Nej banne mig, här ska det bli ändring!"skriker Kurt. Hon rycker åt sig två festblåsor och springer ut i trappuppgången där hon ringer på hos valfri granne. "Shit hjälp mig! Min pojkvän fyller år i helgen och jag vet inte vad jag ska ha på mig! Vad tycker du?!" Glömde jag säga att Kurt ska kräva en motivation av grannen också till varför just den klänningen passar så bra till kärestans födsledag? 2 poäng! Mission failed! Jajamensan! Kalla mig fegis! Kurt - Kent: 3-2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0